افزونه All in one SEO Pack، احتمالا بسیاری از مدیران سایت از این افزونه استفاده کرده اند این افزونه می تواند کلمات کلیدی و توضیحات سایت را در تنظیمات اصلی وب سایت شما قرار دهد و وردپرس به صورت پیش فرض از این گزینه استفاده نمی کند، اما باید گفت که وردپرس قبلاً این کار را می کند. مدت هاست که برنامه ای برای کلمات کلیدی و توضیحات سایت بوده است با بلاگتون همراه باشید تا در مورد این افزونه محبوب بیشتر صحبت کنیم.

توضیحات سایت

کلمات کلیدی و توضیحات صفحه (کلمات کلیدی و توضیحات) دو بخش از یک صفحه هستند که در بالای صفحه (هدر) قرار می گیرند. با وارد کردن کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت خود می توانید مخاطبان خود را از موتورهای جستجو جذب کنید و با وارد کردن توضیحات وب سایت خود می توانید عبارت لینک های خود را در موتورهای جستجو تغییر دهید و البته شما را جذب کنید بیشتر استفاده کنید.

هنگام نصب وردپرس در ابتدای کار این دو قسمت از دست رفته است، باید این تگ ها را به صورت دستی در هدر قالب وارد کنید یا از افزونه All in One SEO Pack کمک بگیرید.

همه در یک ویژگی های افزونه SEO Pack

هدف این افزونه آماده سازی خودکار وردپرس شما برای موتورهای جستجو است!

این افزونه دارای امکانات مختلفی می باشد که می توانید به راحتی افزونه را نصب کرده و سپس فعال و سپس فعال کنید و سپس کلمات کلیدی و توضیحات سایت خود را وارد کرده و سپس ذخیره کنید.

البته کار به اینجا ختم نمی شود و تغییرات واضح و مثبت دیگری در صفحه افزونه و قسمت های اضافی در مقدمه وجود دارد که در اینجا نمی توان آن ها را توضیح داد، اما از آنجایی که این تنظیمات بسیار مهم هستند و ممکن است این مورد در نظر گرفته شود. مایه تاسف است

مطالعه بیشتر: https://blogten.ir/all-in-one-seo-pack-pl/