شلنگ کارواش یکی از مهم ترین قطعات دستگاه واتر جت است که برای ایجاد سطوح تمیز و بدون هیچ گونه آلودگی استفاده می شود. این شیلنگ ها باید از مواد مناسب ساخته شده و در برابر عوامل محیطی مقاوم باشند. با توجه به اینکه آب با فشار زیاد از طریق این لوله ها عبور می کند، باید در برابر سایش مقاوم باشند تا به سرعت خراب نشوند و یا ساختار آنها در اثر پوسیدگی از بین نرود. از آنجایی که شلنگ کارواش صنعتی یکی از مهمترین مواردی است که جت آب برای کارکردن به آن نیاز دارد، در هنگام خرید باید نکات مهمی را به خاطر بسپارید.

بخش مهم در ساخت لوله های کارواش

وقتی صحبت از ساخت یا خرید نازل کارواش می شود، مسائل زیادی مطرح می شود که هر یک از آن عوامل مهم هستند و باید در ساخت نازل استاندارد کارواش در نظر گرفته شوند.

طول لوله

یکی از مهم ترین نکات در طراحی و خرید شلنگ کارواش، طول شلنگ آن است. خوب است بدانید طول شلنگ نباید کوتاه باشد و اگر شلنگ کمتر از یک متر است از خرید آن خودداری کنید. البته در اینجا باید اشاره کنیم که طول لوله به شرایط محیطی نیز بستگی دارد.

اتصالات شیلنگ

اگر به دو سر شلنگ کارواش نگاه کنید، می بینید که هر دو سر دارای اتصالاتی هستند که یکی از آن ها به دستگاه و دیگری به تفنگی متصل است که با فشار زیاد آب را روی سطح می ریزد. با در نظر گرفتن این موارد، باید نگاهی به اتصالات بیندازید و در زمان خرید مشخصات آنها را بررسی کنید. گاهی اوقات این اتصالات مناسب نیستند و به دستگاه یا تفنگ وصل نمی شوند. گاهی اوقات این اتصال به درستی انجام نمی شود و به همین دلیل آب شروع به چکیدن می کند.

جنس شلنگ چیست؟

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که افراد تمایل به خرید دارند، جنس شلنگ کارواش است. بهتر است بدانید جنس شلنگ یکی از اجزای مهمی است که هرگز نمی توان از آن چشم پوشی کرد. معمولا این شیلنگ از پلی اورتان ساخته شده است. پلی اورتان یکی از مواد پلاستیکی بادوام است که در برابر سایش مقاوم بوده و از مشکلات ساختاری رنج نمی برد. این شیلنگ ها نیز بسیار انعطاف پذیر هستند.

پی وی سی ماده دیگری است که در ساخت شیلنگ لباسشویی استفاده می شود. خواص مکانیکی PVC در عوامل محیطی از جمله سایش مهم است و همچنین این ماده در برابر سایش و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد. اما ظرفیت پی وی سی کم است و این باعث دو مشکل می شود. اولا پی وی سی وزن شیلنگ را بالاتر می برد و در نتیجه جابجایی آن مشکل می شود. دوم، عدم انعطاف، طراحی و توسعه را دشوار می کند.

کارواش های صنعتی در کجا استفاده می شود؟

تاکنون در مورد رهبران تجاری صحبت کرده ایم. بهتر است به کارواش فعلی نگاه کنید. همانطور که می دانید کارواش در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این صنایع عبارتند از: https://techna.news/article-news-ts-14021213-663421.html

صنعت خودرو: کارواش های صنعتی برای شستشو و نظافت وسایل نقلیه استفاده می شود. این صنعت شامل ساخت خودروهای سواری، وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون و اتوبوس، ماشین آلات سنگین و صنایع وابسته مانند قطعات یدکی می باشد.

صنعت هوانوردی: در صنعت هوانوردی از شوینده های صنعتی برای شستشوی قسمت های مختلف هواپیما استفاده می شود. این قسمت شامل بدنه، پنجره ها، موتور و سایر قطعات می باشد. با استفاده از کارواش می توانید تمام آلودگی ها را از بین ببرید و شرایط مناسبی را ایجاد کنید.

صنعت حمل و نقل: جاده; در صنایع حمل و نقل مانند حمل و نقل و راه آهن، کارواش های صنعتی برای تمیز کردن وسایل نقلیه مسافربری و کمک به مسافران در یک تخت تمیز استفاده می شود.

صنعت کشاورزی: ​​در برخی از بخش های صنعت کشاورزی مانند تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات سنگین مانند تراکتور و بیل مکانیکی، ساعت های وسایل نقلیه صنعتی برای شستشو و نظافت این تجهیزات استفاده می شود.

صنعت نفت و گاز: در صنعت نفت و گاز از شستشوی صنعتی برای شستشو و نظافت تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده در این صنعت مانند لوله ها، مخازن و تجهیزات حفاری استفاده می شود.

صنعت معدن: در برخی از مناطق معدنی از کارواش های صنعتی برای شستشو و تمیز کردن ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده در عملیات معدن استفاده می شود.

صنعت فولاد: در صنعت فولاد از کارواش های صنعتی برای شستشو و تمیز کردن قطعات و تجهیزات مورد استفاده در فرآیندهای فولادسازی استفاده می شود.

صنعت الکترونیک: در صنعت الکترونیک از کارواش های صنعتی برای شستشو و تمیز کردن قطعات الکترونیکی مانند مدارهای چاپی، قطعات حساس الکترونیکی و تجهیزات استفاده می شود.

شلنگ کارواش صنعتی را از کجا بخریم؟

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد انواع شلنگ های مورد استفاده در کارواش ها در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که مشاهده می کنید این لوله باید از طول مناسبی برخوردار باشد و مواد به کار رفته در ساخت آن نقش بسیار مهمی در کارایی لوله دارد. برای خرید این تیوب ها باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. اگر به دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید چنین تجهیزاتی هستید می توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این تجارت قطعات با کیفیت بالایی دارد و همه آنها را با گارانتی به فروش می رساند. همچنین می توانید در زمان خرید با کارشناسان مشورت کرده و از خدمات آن ها بهره مند شوید.