مدل بدون پمپ از طریق اتصال به شیر آب با فشار بالا کار میکند و در این مه پاشها نازلها آب را به مه تبدیل میکنند. به یاد داشته باشید که از این به بعد شیر برقی داخلی تعبیه شده درون دستگاه، کنترل باز و بسته شدن جریان آب را به دست خواهد داشت. کل فرآیند مهپاش صنعتی بسته به تکنولوژی متفاوت است. ساختار و قطعات مه پاش صنعتی با انواع دیگر مه پاش یعنی خانگی و نیمه صنعتی تفاوتهای اساسی دارد. در بازار انواع مختلفی از مه پاش وجود دارد که هر کدام کاربردی متفاوتی دارند. مه پاش یک وسیله کاربردی برای تولید رطوبت در هوا است که هر یک از مدلهای آن در محیطی خاص کاربرد دارد. کارواش صنعتی برقی: این نوع کارواش همان گونه که از نامش مشخص است برای عملیات نظافتی خود از موتور الکتریکی استفاده می کند و برای مصارف نیمه صنعتی و خانگی بسیار مناسب و کاربردی می باشد.


گروه فنی مه آوران صنعت سیستم های مه پاش صنعتی را در ۲ نوع با کاربردهای متفاوت تولید میکند. هر یک از این تجهیزات در کنار سری های مخصوص کارواش صنعتی امکان دسترسی به نقطعه های کور و غیر قابل دسترس را فراهم می کنند و همین امر سبب می شود تاکیفیت شست و شو و نظافت به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش یابد. اگر بخواهید از دستگاه رطوبتساز در مدت کوتاه استفاده کنید باید مه پاش نیمه صنعتی را به کار ببرید. در محیطهای صنعتی و خانگی نیز میتوان از مه پاشها استفاده کرد و هوای این محیطها را خنک کرد. مه پاشهای صنعتی را باید در محیطهای بزرگ مانند رستورانها، دامداری و گلخانهها به کار برد. مجموعه مه پاش صنعت همراه شما خواهد بود تا بتوانید مه پاش دلخواه خود را با معیارهای استاندارد انتخاب کنید. از آن طرف اگر نازل بزرگتر از مقدار جدول باشد، پمپ به فشار دلخواه نخواهد رسید. اگر از انواع تایمرهای موجود در صفحه فروشگاه زهکش برای آبیاری و تنظیم زمان آن استفاده خواهید کرد، اولین قدم قبل از نصب تایمر آبیاری قرار دادن باطری ها روی دستگاه است. بر همین مبنا است که میگوییم در زمانه کنونی ما استفاده از تایمر آبیاری و دیجیتالی کردن سیستم آبیاری از ضروریات محسوب میشود.


باشد اما در دو نوع دیگر حتما سیستم باید به شیر آب وصل شود و به فشار آن در پمپاژ آب نیاز دارد. معمولا این قطعه از جنس برنج یا استیل ساخته میشود و وظیفه آن تبدیل آب به مه است. وظیفه مه پاش در محیط این است که از طریق ایجاد رطوبت هوا را خنک و مطبوع نماید. مه پاشهای خانگی برای ایجاد رطوبت و کاهش دما در محیطهای کوچک مانند منازل با هوای خشک و گرم کاربرد دارند. پس از گرم شدن، لوله باید دقیقاً تا این علامت وارد شود. آب پس از فشرده شدن به سمت نازل دستگاه پمپاژ میشود. آب پس از ورود به شلنگها به نازلها راه پیدا میکند و به مه تبدیل میشود. ارائه خدمات و راه حل های جامع برای گلخانه. وجود دستگاه مه پاش یا رطوبتساز برای خنکی و لطافت هوا لازم است. در هر فضایی که مه پاش نصب شده باشد شما لطافت و خنکی هوا را حس خواهید کرد. پیستون های پمپ کارواش اشپک از جنس سرامیک هستند تا هنگامی که آب با فشار بالا در حال رفت و برگشت است بدون هیچ بازگشت نشتی جریان پرفشار آب را انتقال دهد. همچنین در نظر داشته باشید که این نوع دستگاه ها به یک پمپ جابجایی مثبت رفت و برگشت هم مجهز هستند که با استفاده از آن می توانند آب را با فشار عادی دریافت کرده و با فشار و سرعت بیشتر آن را خارج کنند.


قبل از هر چیز لازمه بدونید که تمام مطالبی که در این پست مطالعه میکنید منبع آن علاوه بر اینکه در انتهای همین صفحه نوشته شده در ویدئو نمایش داده شده هم از آن نام برده شده. این مدل از مه پاش علاوه بر تولید رطوبت در جهت کاهش گرد و غبار و بوی نامطبوع محیط نیز عمل میکند. دستگاه مه پاش یا سیستم رطوبتساز به منظور تولید رطوبت در محیط، مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که گفته شد پمپ های کارواش خانگی جهت استفاده مداوم ، توصیه نمی گردد و اگر قرار به استفاده از کارواش در طول هفته به دفعات ، و یا با فشاری بالاتر نیاز باشد باید از پمپ کارواش صنعتی استفاده گردد. تعداد نازلهای موجود در مه پاش صنعتی نسبت به نیمه صنعتی بیشتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تلفن شرکت پیشتازان صنعت ویرا تماس بگیرید . رعایت رنج تحملی فشار و آبدهی تایمر با توجه به اطلاعات فنی. تایمر آبیاری دیجیتالی آمیکو رین که یک برند آمریکای است و دارای صفحه نمایشگر است و دارای دو نوع تک خروجی و دو خروجی است و بستگی به نیاز نوع آن انتخاب می شود، از مزیت های آن می توان به توری آن اشاره کرد که از رسوبات جلوگیری می کند، نشان دهنده دوام باتری و عدم نیاز به برق شهری و دارای قابلیت برنامه دهی وسیع نسبت به برنامه های دیگر دارد.


https://abniro.com/car-wash-pump/